2007年5月9日星期三

投資的首要條件 - 本金

前日得到廖師傅傳消息,得知阿文在近日升市中,將之前在窩輪市場上差不多輸定了的大量金錢奇蹟地減到很小,真係值得高興,亦舒了一口氣。希望佢會珍這次上天給他的機會,從次寶貴的經驗令佢有所領悟及得益,亦希望佢多些參透一些佛學哲理(我有些班門弄斧),克服一些人性的習陋,相信對佢人生、事業及日後在投資市場上的活動有所幫助。

但同日亦收到另一位朋友來電說買了中石油窩輪,真係有點不高興。第一,在對話過程中發覺佢對那隻窩輪所知不多;第二經過了好消息出爐及大升後,基本上上升空間有限,追入風險非常高。相信經過這幾天中石油回吐佢已經唔見左40-50%,雖然果筆錢對佢來講只是雞毛蒜皮,但對好多人來講是一個不小的數目。

近排有些唔開心,聽到身邊越來越多日參與老千股和窩輪買賣,很多人離不開個"貪"字。真心說我亦很貪,初出茅廬時,因誤信親戚提供的老千股輸了不小錢之餘,重連累好朋友。我本是一個比較口密的人,只講比幾位最好的朋友聽,偏偏就累了最好的朋友(當然包括九流通訊工程師),真係好心做壞事。近幾年,因一些機遇學識一些投資知識及得到珍貴的市場消息,雖然輔助九流通訊工程師賺左唔小,但今時今日重有些耿耿於懷。

老千股經常可以在市場千極都有人落疊,主要運用了人貪的心理及巧妙地運用人與人之間的信任。

今時今日我學乖了,貪之餘我會加上風險考慮。要知道在投資市場上機會多的是,令願放過都唔好買錯。而且投資市場是錢搵錢的,入投資市場搵錢首要條件是有本金,沒本金就等如Micheal Jordan六犯離場,知道自己落場一定贏,但根本沒法落場只可眼睜睜地睇。

如果在這次升浪中輸掉大部份錢,在下次升浪來臨前可以儲到的錢是不會太多,本金有限時一定會錯過了之後升浪的機會。所以很多不注重本金的人每每在每次的升跌週期中輸掉本金、儲錢、輸掉本金…,只會不繼在牛熊週期中原地踏步、或在當中被foul出局…

所以我主張本金安全增值是首要考慮。

2 則留言:

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

不用耿耿於懷,錢係我既,唔關你事。當時年少無知,遲早一次,不過早好過遲,最少有機會捲土重來。依家你再俾隻老千股我,我都唔會聽啦,呢種就係自身成長,假如少少錢能令我將來唔再中招輸身家,呢d錢簡直超值啦!

不過你假如真係過意唔去,咁以後食野打機你照起啦!!!

二流程式分析員 說...

唔使我照起你la,我重響IT界二流程式員依個ranking打滾,重係幾失中年,愁依樣愁果樣…

你雖然量緊地,但係你生活都好充實,而且你重心中富有,老婆有賢淑,個仔又靚仔