2007年8月27日星期一

四叔買乜我買乜

上星期睇到報紙報導,四叔在八月十七日(HSI大跌…千二點果日)用左廿億掃貨,當有D我都有買和之前持有。至於四叔買ge可歸類為

  1. 超級增長股中人壽,林森池先生所講ge千里馬,想知點揀千里馬ge朋友可以參考林森池先生著作'平民資本家' (我有兩手IPO揸到依家)
  2. 國內地產股,因為我不大認識大陸地產我無持有。不過一個國家開始經濟起飛,離不開食好D住好D,需求增加自然有利內須股同地產股,情況有如廿年前的香港
  3. 煤電股,成市化會令電力需求增加,而且阿公無打壓煤價
  4. 鋼鐵股,大陸重有好多大型基建要開工,鋼鐵水泥不可小,水泥 (914)已經升到開巷水位有限

我同四叔眼光都差唔多....hehe......我估主要原因其實係我同佢ge information source係相近.....當然我果D無得同佢比....

可能加埋四叔效應今日個市升到顛左!朋友如果你想入市,買之前計一計D水位同明白自己係長線定短線先買,因為恆指同國指累積升幅真係唔小。

星期五同Yoki夫婦食飯,講開上次我響佢鋪頭開股票投資入門的學員(果次純粹教佢地D基本野,我無收錢),大部份都無聽我講買我講ge股而走去玩細價股,可能好多人認為玩股票係為左短時間搵錢,而忘記我所講的投資本義同老千股ge危險性。我之前的文章亦有提及過,有緣ge朋友希望你參考一下我所有, 標籤的文章,當然歡迎你比comment我。

我想如果佢地照我講去買(當中包括四叔有買果D),40-50% profit 唔難做到,不過中間上落可能佢地EQ未足夠應付。

用另一方向想,佢地早D響股市損手學乖好過臨老輸鑊甘。

沒有留言: