2007年1月22日星期一

Chow Chow 的 BLOG

上星期六 Chow Chow個BLOG 開張了,首先祝佢個BLOG開張大吉,繼而人來人往,多D人睇佢個BLOG,多D人有得著,多D人有可以開開心心做人。

可能因為係佢職業病同埋做事細心問題,Chow Chow個BLOG 和她主持的 Reiki 課堂《喜談 - 男與女》 內容、notes 及 PowerPoint presentation 一樣,內容豐富,設計精美,顏色及插圖美麗,我這個二流程式員(話曬電腦知識有返咁上下)都有D慚愧。

Chow Chow 和廖師傅都是我近期認識的好朋友,雖然佢地來自不同宗教,但係佢地都可以不分宗教不問收獲地去關心幫助新認識的朋友或學生(包括 問題先生Eric Tang 及我這個二流程式員)。依段時間從佢地身上學識好多快樂同令身邊人快樂的方法及哲理。

記得一次和Chow Chow談論到一些九流通訊工程師家中的問題時,Chow Chow二話不說就自動請纓免費教九流通訊工程師一些心靈治療方法(但Chow Chow是一個兼職導師),真係令我和九流通訊工程師非常感動,在此再三多謝佢。

城市人(特別香港人)生活在壓力大關係疏離的社會下,很多人情緒不能釋放,很不開心。希望多的人可以從Chow Chow 的BLOG學識找尋快樂及和人分享找尋快樂的經驗,或者起一個BLOG將自己生活裡的快樂經歷同學習快貼士與人分享。

快樂係可以打破人與人之間的隔膜,可以傳染的,請你相信,從今天起請你把你的快樂傳染給你身邊的人。

1 則留言:

chow chow 說...

請多光臨及指導! … 幫助別人無須計教得失,由心導引,就會自動航;唔…就好似自動波咁。阿媽話施比受更有福,在施予過程中亦增加體驗。而且自己唔做好,又點幫人?所以幫人助己,見到人家有得,我都開心…與其用手指逐隻數自己曾經失去,倒不如用計數機計已擁有…其實絕對唔少。請大家多與別人分享尋找快樂的經驗,使香港成為一塊樂土。

chow chow