2008年8月20日星期三

Mission possible

之前提 ge Project 終於完成左,六月出曬街。雖然重有D手尾跟,但無一D大問題出現,而用家比ge評價相當好,總算於下心頭大石。依個project其實有部份工作對普通人來講算係厭惡性,但我覺得係工作優先及可以接受,所以欣然接受。依個project做得好,完成後有D上師會開始識我,而我亦得到一D回報。

記得做第一份工時,果陣流行PowerBuilder,識得就唔愁出路,個個都想做,而果 D Mainframe VAX Cobol 就無新人願做。我就因為無所謂ge性格加上工作係我家姐介紹,我甘心做一D無人願做ge野,結果做得好,好快有人賞識,升得比同期ge人快。至於PowerBuilder都已經成為夕陽工藝。

IT ge野變得好快,精通一個programming langauge係無意思,等如依家成日見D人話學Java,但點解要用?幾時要用?點Design先好?又有幾多人知?個人覺得食IT飯最重要係經驗及在須要時可以在短時內學懂及應用新technology,不過唔係好多人明依個道理。

本人經驗之談,多人爭ge野未必好,無人願做ge野,唔使爭,做得好更顯出你ge能力及適應能力。如果你係老細會用一D成日揀野做定一D適應力強乜都肯做ge員工?

1 則留言:

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

恭賀二流兄事業有成,薪高糧準,係IT界殺出一條血路!