2007年11月7日星期三

阿里巴巴與狼來了

昨日阿里巴巴上市,升到顛左,公司D人都好興奮,相信有人已經沖暈頭腦,隻狼企響後面都唔知,我就站在一面睇下算了。

二千億市值的B2B web site,以我二流程式員身份及兩年前讀E-Commerce時對阿里巴巴的study,我真係睇唔出佢點賺錢去為持依個市值。B2B真係可以賺大錢?我就唔信,可以的話,為可美國冇同類web site可以脫穎而出?(美國是internet公司最易上市搵錢地方)

近排因感覺得個市太高,有些風險不能承受,同時網上有位高人提醒金匯股的古怪走勢,應該似大戶想脫身所為,所以cash back 大部份錢等買平貨。自己及媽媽的股票減持了很多,除了長揸的IPO股及渣打匯豐,手上只餘下小量1919和1088及大量739。

現在大部份股票profit已袋袋平安,慢慢想下一步好過,但 monthly stock 會照供,IPO及渣打匯豐會照揸。

依家老散越來越小人相信個市會死,加上阿里巴巴,佢地只會怕賺唔到多過走唔切,叫狼來了時佢地只會聽到係錢來了!


哈哈九流通訊工程清倉… 裡的大時代 capture 圖有D似依家個市...

3 則留言:

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

狼已現身,不過仲有好多人覺得個隻係狗!

二流程式分析員 說...

而且阿里巴同四十大盜磨刀霍霍

九流背插三支旗竿的系統吹水員 說...

磨刀霍霍向豬羊!我同你慢慢睇戲!